2013. május 24., péntek

Novellaverseny eredményhirdetése

Sziasztok!
ÁÁ itt az eredmény!
Nagyon szoros volt a mezőny, mert mindenki munkája nagyon jó volt!
A végén a szerint döntöttem, hogy melyik ragadott magával és söpört végig egy képzeletbeli világon!
 ÉS akkor nem is szaporítanám tovább a szót, íme a nyerteseink! :D
1. Hely: Angéla
 Gratulálok! Nagyon tetszett a novellád, és egyszerűen beleszerettem... 

2. Hely: Dorinda

Gratulálok!
A novellád tökéletesen jelképezte azt, hogy senkit sem szabad megítélni első látásra!

3. Hely: Veronika
 Jjaj, teljesen átadtam magam a műnek az olvasása során! Bár imádtam, de sírtam is rajta!

És azoknak akik ugyan nem értek el helyezést, de kiváló munkát végeztek! 
Nekik is gratulálunk! 


 Mindenkinek köszönöm a munkát, nagyon ügyesek voltatok! Az oklevél a tietek, vigyétek és mutassátok meg a blogotokon!
Remélem máskor is jelentkeztek a versenyre!
-D.


3 megjegyzés:

  1. Úristen,ezt nem gondoltam volna:D
    Köszönöm,élmény volt megírni ezt a novellát:)
    Netán,magamnak csináltam az oklevelet;P
    :D

    VálaszTörlés
  2. Én örülök, hogy jelentkeztél!
    És igen, saját magadnak szerkesztetted!
    Remélem, hogy máskor is versenybe szállsz a többiekkel!
    Xoxo, -D.

    VálaszTörlés
  3. Köszi, nagyon tetszett az oklevél!
    Nem gondoltam volna, hogy második leszek, mert nekem annyira nem tetszett a munkám:))
    De örülök, hogy némileg elnyerte a tetszésedet a novellám!
    Sya

    VálaszTörlés