2014. június 9., hétfő

*39. Kritika*



Kinézet: A fejléc tulajdonképpen jó, de a közepén lévő fehér csík helyett lehetett volna valami más színt belarakni, szűrkét, vagy egyebet. A fejléc szürkés virágos, a háttér pedig rózsaszín virágos. Mindehol csak virág. A háttér lehetett volna egy egyszerű, letisztult szín, nem kell tovább csicsázni! Az Oldalak menüpontben a beűk nagyon halványak, érdemesebb lenne sötétebbre váltani. Elég lett volna a blogban egy fősáv és mellé egy kicsi, nem kettő apró, amire alig fér ki valami!
10/7
Tartalom: A történet egész "jól" indult. Az első négy rész után őszintén megmondom kezdtem unni magam. Találkozott Harry-vel, ölelgette és elbőgte magát.
Gondoltam továbbolvasom, nézzük mi lesz belőle... Kár volt! Nemcsak, hogy unatkoztam, hanem párszor fel is nevettem, és nem azért mert vicces volt! Néhány dolognak semmi keresnivalója nincs a történetben; olyanokat írtál bele, ami röhejes volt.
10/5
Írói képesség: A részek rettentő rövidek, és a legtöbben semmi nem történik. Nem mindent írsz le részletesen, csak amihez kedved van. A részeket egy csattanóval zárod le ( már ahol), és a folytatását már teljesen más gondolatmenettel kezded. Sokszor azt sem tudtam, hogy mi van, mert egy kis részt "elfejetettél" leírni. Ezeken kívül jól írsz!
10/6
30/11
Gratulálok!
Sok sikert a továbbiakban!
Xoxo, Dodó

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése