2013. március 15., péntek

NOVELLA VERSENY EREDMÉNYE!!!

Halihó, jó reggelt mindenkinek!
Itt a várva várt eredmény!!!
TAMTARADAM!!!



Az 1.hely:
Spencer Amelia: Miss Ashford szeretője!





A 2.Hely:
A halál csókja


A 3.Hely:
Lana: Még a halál el nem választ

És végül úgy döntöttünk az egyik barátnőmmel, hogy lesz egy különdíjas is:
Gönye Gabriella: A bánatom

És annak az embernek, aki sajnos nem nyert helyezést, de nagyszerű novellát írt!
Kádár Kata: Életem egy része


Gratulálok mindenkinek!
Szép munkát végeztetek!
És ne feledjétek, nem a győzelem, hanem a részvétek számít!
Az okleveleket és az emléklapokat, nyugodtan vigyétek, osszátok meg a saját blogotokon!
Még egyszer gratulálok!
Puszi: *Dorka*

6 megjegyzés:

  1. Köszönöm hogy részt vehetem, bár nem értem el helyezést, de köszönöm :))) <33

    VálaszTörlés
  2. örülök, hogy jelentkeztél! Máskor talán több szerencséd lesz!
    Puszi
    xoxo

    VálaszTörlés
  3. Jujj köszönöm a különdíjat! :D Nagyon örülök neki, ki is raktam a blogomba.:D

    VálaszTörlés
  4. :D Örülök, hogy örülsz!

    VálaszTörlés
  5. Atya...Úr...Isten!!! Nagyon szépen köszönöm, hogy első lettem, iszonyatosan boldog vagyok! Amint emberi időben leszek kiteszem a blogomra, már alig várom!

    Még egyszer nagyon köszönöm! :-)

    xx, Amelia

    VálaszTörlés