2014. július 19., szombat

*41. Kritika*


Kinézet: A fejléc nagyon ízléses, de a farkas gif nem kellene oda, mert elég érdekes, hogy a kép - mondhatni - közepén "ugat". A fejlécen a fehér betűs szöveget alig lehet kiolvasni a szín és a betűtípus miatt. A blog bal részén az Oldalak modul egy ötletes elrendezését és megjelenítését láthatjuk. Ez a megoldás, ami nálad van rendkívül ötletes, hisz akármerre görgetjük az oldalt, mindig ott van - jön velünk. A Trailer menüt kivenném onnan és a videót oldalra a többi modulhoz raknám, hogy ne kelljen egyből a YouTube-ra menni, hanem a blogon is lehessen kicsibe nézni.
A fekete, fehér, szürke és a vörös színnel vegyítve nagyon jól néz ki együtt.
A mozgó szöveges effekt nagyon akadozik, és nem is sok értelme van. 
Az egér ikonnal nem tudtam megbarátkozni, folyton szórakozott velem, sosem csinálta azt amit szerettem volna.
Bezavart, hogy a Főoldalon olyan aprók a részek és nem adja ki a teljes fejezetet, csak a kis megjegyzést, amit írtál és egy képet. 
A bejegyzések végén a kis nyilak nagyon praktikusak, mert a következőhöz tudunk ugrani egy katt alatt.
10/8
Tartalom: A prológusnak én inkább Dante családjának halálát írtam volna le, hogy az olvasó jobban beleélhesse magát.
Az első részt érdekesnek tartottam, de a folytatásban szerintem kicsit el voltak kapkodva a dolgok, izgalmasabb lett volna, ha a vége felé jön rá a lány, hogy egy farkas a srác. 
Szintén sietség volt, hogy a srác egyik pillanatról a másikra - és még nem is az elején - szerelmes lesz a lányba, majd semmi beszélgetés arról, hogy ki, mit gondol a másikról, lefeküdnek egymással... Dühítő volt az is, hogy MÁR a harmadik végénél azt mondta, hogy "Szeretlek"...
10/6
Írói képesség: A fogalmazás majdnem tökéletes, de vannak néhány helyen elég értelmetlen és lehetetlen dolgokat találtam, célzok itt az első részben található érdekes mondatra, mely szerint " a bal szemed csücskéből azt látod (...); a jobb sarkából pedig azt (...) "- nos, ha az illető nem kancsi vagy nem szenved semmi már szem betegségben, akkor nem sok valóságot lehet találni ebben a mondatban...
Néhol szembetűnő, hogy a mondatvégi írásjel után nem teszel szóközt, hanem kezded a mondatot. Ezt csak egy-két helyen vettem észre, szóval gondolom ez a véletlen műve volt, de máskor jobban figyelj rá! Sok befejezetlen mondat is van, a sok ponttól (.) már kezdett fájni a fejem... A részek elég rövidek ahhoz, hogy izgalmas legyen, és ne csak egy folytatásnak tituláljuk...
10/6
30/20
Gratulálok!
Xoxo, Dodó

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése