2014. július 24., csütörtök

*44. Kritika*

Kinézet: A fejlécen a cím nagy része nehezen kivehető a fekete betű miatt. A bal oldalánál túl sok az "ember", míg a jobbon inkább csak tárgyak vannak.
A háttérnek egy vörös vagy szürke előnyösebb lett volna.
 Az oldalmoduloknál a cím nem tudom mért olyan nagy, de ez csak ront az összhangon. Túl sok a fekete mindenhol ami okból oldalt a címeket előnyösebb vörössel írni, mert olyan sötét az oldal, hogy rossz kedvem lesz.
A bejegyzések alatt a vöröses sáv rosszul néz ki, és rossz is: alig olvasható a szöveg.
A Karakterek és a többi oldalra kattintva igencsak összehúztam a szemöldököm az angol szöveg láttán. Tudok angolul, ezért nem is értettem, de mi van azokkal az olvasókkal, akik nem? Egy magyarra fordítást odabiggyesztettem volna!
 Tulajdonképpen nincs semmi bajom a feketével, de a blog csöpög tőle. Láttam alul a képet, mi szerint: " Harc az eredetiségért!". Ehhez csak annyi hozzáfűznivalóm lenne, hogy egy blog nem attól lesz egyedi, hogy egy bizonyos szín minden milliméteren ott van!
10/7
Tartalom: A Prológus jól megírásának köszönhetően nagyon érdekes volt és tetszett. Továbbolvastam és mindegyik annyira eseménydús volt, hogy csak faltam a sorokat.
Bár a neveknél volt eleinte egy kis kavarodás, de ahogy haladtam a részekel, annál jobban tisztult ki a kép a fejemben.
10/9
Írói képesség: Ritkán látok olyan embereket, akik tudnak írni és megosztják ezt a néppel. Itt határozottam ezt tapasztaltam!
Élvezet volt olvasni minden helyesírási hiba, és bakik nélkül.
Ki van minden tökéletesen fejtve; és értelmetlen mondatot sem találtam sehol, szerencsére!
10/10
30/26
Gratulálok!
Sok siker a továbbiakban!
Xoxo, Dodó

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése