2014. augusztus 27., szerda

*3. Interjú*

A mai nap a Idézések a viktoriánus korból szerzőjével csináltam, Yuu-val.

1. Honnan jött az, hogy blogolni fogsz? Csak úgy eszed bejutott, és "mért ne?", vagy hosszú tervezés eredménye?

Nem az első történetem/blogom a mostani,ez a sokadik már. Eleinte sokszor csak papírra vetettem a gondolataim, aztán megfordult a fejemben az, hogy virtuálisan könnyebb s gyorsabb is, na meg lehet nézettségem is. Azt mondták értek hozzá és folytassam, ezért az olvasók és barátok motiváltak arra hogy mindig valami újat hozzak ki magamból.
 
2. Hány blogod volt eddig, és tervezel-e újakat?

Ezelőtt ugyanebben a témában írtam már három ugyanilyet. Mindig a pillanat ihlete dönt arról hogy tudok-e újat írni.Várom a múzsa csókját.

3. Mit jelent neked az írás? Egyszerű kikapcsolódásból írsz, vagy ezzel is szeretnél foglalkozni?

Nem szeretek előre tervezni, viszont meg lehet hogy ezzel akarok majd foglalkozni a közeljövőben. Az írás számomra szórakoztató, és igen, ki is kapcsolok tőle egy kicsit.

4. Van írás közbeni rituáléd? Zene, film a háttérben, stb?

Gyakran szól zene amikor írok, de vele és nélküle is boldogulok.

5. Mi a legfontosabb szerinted egy írónak, ahhoz, hogy szeressék az emberek a műveit és meg is vegyék őket?

A kifejezési forma, szókincs, környezet leírása szerintem nagyon fontos ahhoz hogy valaki sikeres lehessen. A karakter érzése, költői képek, hasonlat, megszemélyesítés kihagyhatatlan, hisz az adja át az olvasónak hogy mire gondolt a készítő. Hogy milyennek képzelte igazán.

6. A pozitív vagy a negatív vélemények alapján próbálsz jobb és jobb részt írni?

A hideg-meleg véleményeket jól fogadom. Szeretem amikor az embereknek tetszenek az agymenéseim.

7. Minden szereplő kitalált, vagy van aki a való életben megismert emberek közül kapta tulajdonságait?

A főszereplő karakter mindig egy kicsit rám, az alkotóra épül, sokban hasonlít rám belső tulajdonságok alapján, de egyébként ő kitalált. A többieket az ismert tulajdonságok szerint karakteresítem és színezem ki kicsit.

8. A blog a valódi éned tükrözi és láthatunk belőled egy kis darabkát?

Igen. Az előző válaszom ezt mutatja.

9. Szerinted mi a legfontosabb egy blogban?

A kifejezés, az átvitel az olvasó számára. Az őszinteség, meleg kis beleszínezések, hogy érdekes legyen és magával ragadja az embert.

10. Honnan jött az ötlet, hogy erről szóljon a blogod?

Mindig is szerettem életre kelteni egy játékot vagy könyvet igazán.A csábításból jeles volt számomra az áttörés, az a tény amiről írni tudtam.

+1. Mért pont ez lett a blog címe? 

A fiúkarakter, Lysander szereti ezt a stílusjegyet. Idézések a viktoriánus korból. A lány is megkedvelte, és habár semelyiknek sem volt különösebb jelentősége, mégis megfogó és érdekes a cím. Persze ez a saját véleményem.         

Köszönöm szépen, hogy megcsinálhattam veled! További sikert a bloghoz és kitartást!
Xoxo, Dodó 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése