2014. augusztus 27., szerda

*5. Interjú*

Legújabb interjúm A vámpír nem jár egyedül írójával.

1. Honnan jött az, hogy blogolni fogsz? Csak úgy eszed bejutott, és "mért ne?", vagy hosszú tervezés eredménye?

Egy barátnőmmel elkezdtünk írogatni, különböző történeteket, regényeket, csak rájöttünk, hogy: az nem olyan jó, hogy ki lehessen adatni, bár nem is lenne annyi pénzünk. Viszont volt/van rengeteg félbehagyott történetünk, és úgy gondoltuk, hogy a legjobbat feltesszük egy blogra. Ő idővel rájött, hogy nem neki való a blogolás, így egyedül maradtam .

2. Hány blogod volt eddig, és tervezel-e újakat?

Volt egy blogom még a blogspot előtt, de azt már kitöröltem, így most kettő. De mint mondtam sok történetem van, és egy kis feljavítással a jobbakat szeretném majd megosztani az emberekkel, de kizárólag azután, hogy az eddigieket befejeztem.

3. Mit jelent neked az írás? Egyszerű kikapcsolódásból írsz, vagy ezzel is szeretnél foglalkozni?

Imádok írni, szeretem megosztani a történeteim a többiekkel, de nem hiszem, hogy valaha tudnék úgy írni, hogy az egy könyvnek megfelelne. Úgyhogy ez szerintem csak hobbi marad, de ki tudja.



4. Van írás közbeni rituáléd? Zene, film a háttérben, stb?

Változó, van amikor film, van amikor zene, de van, hogy mindkettő csak ne legyen csend.

5. Mi a legfontosabb szerinted egy írónak, ahhoz, hogy szeressék az emberek a műveit és meg is vegyék őket?

Hogy teljes szívvel csinálja. Na jó, ez nagyon nyálas, de én így gondolom. Meg, hogy valami egyedit alkosson.

6. Van olyan szereplő a történetedben, aki a való életben megismert emberek közül kapta a tulajdonságait?

Talán a főhős, Alice kapott pár tulajdonságot tőlem; de nem.

7. Mi az a három szó, amivel tudnád jelemezni a blogod, és miért ezek?

Ez nehéz kérdéss. Fordulatos, a történetbe beleterveztem egypár csavart, de azt nem szeretném előre elárulni. Szenvedélyes, a két főhős Jack és Alice seveled-senélküled kapcsolata miatt, és misztikus, a természetfeletti átszövi az egész történetet.

8. A blogodban játszódó események közül valamelyik megtörtént már veled ezelőtt?

Nem, a történet nagy százaléka távol áll a valóságtól, és mivel én nem vagyok vámpír... nem!

9. Olyan ember van az életedben, aki erőt ad az íráshoz?

Az olvasóim talán. Ne érts félre, a szüleim teljesen támogatnak, de amikor visszajelzést kapok, annál nincs ösztönzőbb, nekem legalább is!

10. Komoly terveid vannak ezzel a sztorival vagy csak szórakozásból írod?

Inkább csak szórakozás, kiadáshoz nem érzem elég jónak, meg a pénztárcám sem, ha érted mire gondolok! :)

+1 Mindig megvagy elégedve a munkáiddal?

Nem. Rengetegszer átírok egy-egy részt, amíg rám nem szólnak, hogy ,,Te hülye, jó az, rakd már ki!" de amikor kapom a visszajelzést mindig egy kicsit megnyugszom, hogy, huh talán mégsem olyan rossz.

Köszönöm, hogy megcsinálhatam veled, és sok sikert a továbbiakban!
Xoxo, Dodó   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése